9 кл. Алгебра

Дорогі учні, присилайте фото своїх робіт на вайбер 

067 33 55 233

Середній рівень- Розв'язані вправи з підручника, в тестах вказані правильні варіанти відповідей.

Достатній рівень- Опрацьовані всі навчальні відео (формули, правила та задачі з відео записані в зошиті) та розв'язані вправи з підручника, в тестах- завдання розв'язані в зошиті.

Високий рівень - Опрацьовані всі відео    (Інформація записана в зошит); розв'язання вправ з підручника та завдань тестів є повним та розгорнутим.


28.04 Класичне означення ймовірності

1) Опрацюй навчальне відео



2) Виконай номера 23.16 і 23.17



26.04 Частота та ймовірність випадкової події


1) Опрацюй навчальне відео


2) Виконай номер 22.14 ( Замість повісті "Інститутка" можеш обрати інший твір)





21.04 Розв'язування задач

1) Опрацюй навчальне відео, запиши задачі з відео у зошит.


2) Повтори пар.21 стор. 212-215

Виконай номера 21.10; 21.14; 21.18




19.04 Тема "Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики (8 уроків)

Тема уроку:Основні правила комбінаторики

1) Опрацюй навчальне відео, зроби конспект теоретичного матеріалу та розглянутих задач




2) Прочитай пар.21 стор.212-215. Дай письмові відповіді на запитання в кінці параграфа;
!!! Правила суми та добутку вивчи напам'ять!!!

3) Виконай номера 21.2 та 21.4




14.04 Контрольна робота

Час для виконання контрольної роботи обмежений - 2 год!!!

Початковий рівень- вибір правильної відповіді;
Середній рівень -розвязання за допомогою формул Завдань 1-6;
Достатній рівень- Розв'язування з поясненням завдань 1- 9;
Високий рівень- повне пояснення і розв'язання всіх завдань





12.04  Підготовка до контрольної роботи

1) Опрацюй задачі з відео




07.04 Розв'язування задач

1) Опрацюй навчальне відео, всі задачі записуй в зошит


2) Виконай номера 19.4; 19.6; 19.8




5.04 Формула суми перших n членів геометричної прогресії

1) Опрацюй пар.19 та навчальне відео


2) Виконай номер 19.2




31.03 Розв'язування задач

1) Опрацюй навчальне відео


2) Виконай номера  18.14; 18.28;
Додатково 18.48




29.03 Геометрична прогресія, її властивості. Ф
ормула n-ого члена геометричної прогресії

Опрацюй навчальне відео, запиши в зошит формули, властивості та задачі





24.03 Розв'язування задач по арифметичній прогресії


1) Опрацюй відео, всі задачі запиши в зошит.

2)Після опрацювання відео, для закріплення набутих вмінь, виконай письмово завдання тесту







22.03 Формули суми перших n членів арифметичної прогресії






Самостійно виконай номера 17.4; 17.6; 17.8



17.03 Арифметична прогресія. Формула n-ого члена арифметичної прогресії

Прочитай п.16 та
Опрацюй навчальне відео, всі формули, правила , задачі з відео запиши у зошит.



Самостійно виконай номер 16.6; 16.11; 16.14



15.03 Числові послідовності

Опрацюй навчальне відео, запиши всі задачі у зошит.


2). Після опрацювання інформації з відео, виконай самостійно завдання тесту, розв'язання в зошиті.



14.03  9- Б клас.
КОНТРОЛЬНА робота по темі "Квадратичні нерівності та системи двох рівнянь з двома змінними"


Виконай завдання контрольної роботи з поясненням у робочому зошиті



17,02 Готуємось до контрольної роботи

Пригадай розвязування систем двох рівнянь другого степеня з навчального відео



Розвяжи системи двох рівнянь другого степеня:



Прозвітуй.



15,02 Готуємось до контрольної роботи


Пригадай розв'язання квадратичних нерівностей з навчального відео



Розв'яжи нерівності:







10,02 Розв'язування задач.

Сьогодні на уроці ти навчишся розвязувати текстові задачі на спільну роботу задопомогою системи двох рівнянь другого степеня.

У навчальному відео подано розвязання задачі № 14,19



Самостійно  виконай № 14.20 та № 14.22

Бажаю успіху.



08,02 Система рівнянь як математична модель прикладної задачі.

Сьогодні на уроці ви навчитесь розвязувати текстові задачі на рух за допомого математичного моделювання.

Задача 1. (Опорна задача)
Від станції А до станції В, відстань між якими 240 км, виїхали одночасно два поїзди. Один з них прибув на станцію В на 1 год раніше від другого. Знайдіть швидкість руху кожного поїзда, якщо другий проходить за 2 год на 40 км більше ніж перший за 1 год.

Розвязання задачі детально подано у відео.
Опрацюй розвязання данної задачі


Достатній та високий рівень.

За зразком задачі 1 розвяжіть задачу 2.

Задача 2
Відстань між двома містами, яка дорівнює 120 км, легковий автомобіль проїжджає на 30 хв швидше, ніж вантажівка. Відомо, що за 2 год вантажівка проїжджає на 40 км. більше, ніж легковий автомобіль за 1 год.


Прозвітуй.



25,11 Розвязування задач

Виконай тест, щоб перевірити свої знання по темі "Перетворення графіків функцій"


Бажаю успіхів.



23,11 Перетворення графіків функцій

1) Опрацюйте п. 9  з допомогою навчального відео, де повторюють графіки відомих вам функцій та пояснюють правила для побудови графіків  у = kf(x)  (правило стор. 78)
                               

2) Cамостійно виконай № 9.14
Додатково № 9,18

Бажаю успіхів


20,11 (9-Б) Розв'язування систем лінійних нерівностей


Сьогодні ви навчитесь розвязувати подвійні нерівності за допомогою систем нерівностей.

Завдання з відео запишіть у зошит.

За зразком виконайте № 6,17 та № 6,30

Бажаю успіху.


19,11 ( 9-Б) Розв'язування систем лінійних нерівностей

З навчального відео повторіть розвязання систем нерівностей з однією змінною





За зразком виконайте № 6.23 (1, 4, 6, 7) 
                  
Бажаю успіху.



18.11 ( 9-Б) Розв'язування систем лінійних нерівностей з однією змінною

Сьогодні на уроці ви навчитеся застосовувати вміння розв'язувати системи лінійних нерівностей:
  •  для знаходження області визначення виразу з допомогою навчального відео:




  • знаходити значення змінних, при яких вираз має зміст з відео:



1) Приклади з відео запиши в робочий зошит;
2) за зразком виконай № 6.27 та № 6,28

Бажаю успіхів.



18,11 ( 9-А) Перетворення графіків функцій

Сьогодні на уроці ви повторите графіки основних функцій  та навчитеся робити найпростіші перетворення графіків    у = f(x) + b     та   y = f(x +b)

1) Опрацюйте п. 10  з допомогою навчального відео, де повторюють графіки відомих вам функцій та пояснюють правила для побудови графіків  у = f(x) + b (правило стор. 86)
                                                                        i   y =f(x +b)  (правило стор. 88)








2)
  •  Виконайте № 10,10 та № 10,14
  •  Вивчіть правила для побудови графіків  у = f(x) + b (правило стор. 86)
                                                                          y =f(x +b)  (правило стор. 88)
 

Бажаю успіхів.


12.10 Системи лінійних рівнянь з однією змінною


1) Прочитайте п.6 стор.42
Вивчи означення:
- що називають розв'язком системи лінійних нерівностей;
- що означає розв'язати систему нерівностей.

2) в поданих відео детально розглянуто розв'язання систем нерівностей.

Записуй приклади у зошит.
3) Виконай номера 6.13 та 6.15.

 Зображай числові проміжки як показано у відео.

4) Прозвітуй.


21.04  Розв'язування задач по темі "Ймовірність випадкової події"

1) Повтори розвязання задач на ймовірність по відео:






2) Розв'яжи задачі:

  • середній рівень: № 214 - № 217;
  • достатній № 214 - № 219;
  • високий: № 214 - № 221.






3) Прозвітуй.





Раїса Озеранська приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: 9-А кл.  Алгебра
Время: 19 апр. 2021 11:30 AM Киев

Подключиться к конференции Zoom
https://zoom.us/j/91696427412?pwd=ZjVaTkhjaTBmY3VRc1cwRnlQMkFaZz09

Идентификатор конференции: 916 9642 7412
Код доступа: b5T4ck



Дата 14.04   
Випадкова подія. Частота та ймовірність випадкової події

1) Вивчи навчальний матеріал стор.216 п.22  та з відео

Під час перегдяду відео записуй 
  1. означення та формули для знаходження частоти випадкової події.
  2. розглянуті задачі.


2) виконай вправи:

№ 22,10;  

№ 22,14 ( замість сторінки з повісті "Інститутка" скористуйся текстом вправи № 22.8 та виконай завдання на знаходження ймовірності появи букв "н", "о", "я", "ю" у тексті вправи №22,8)

3) Прозвітуй.


Дата 12.04      Основні правила комбінаторики

1) Прочитай п.21 стор.212.  Запиши правила суми та добутку.
2) Детальне пояснення матеріалу та зразки виконання вправ - в відео. 




3) Виконай вправи з підручника стор.214

  впр    № 21,3;    № 21,6;   № 21.10;    № 21.14;  
 
Додатково № 21.18;  № 21.20.

Прозвітуй.


20,01 Розв'язування задач

Опрацюйте матеріал відео






Для самостійного опрацювання:

№ 12,27; № 12,30


Додатково:12,38





18,01  Квадратичні нерівності



Повторіть розв'язання квадратичних нерівностей з відео:

Практична частина :

виконайте завдання:

Середній рівень:  Виберіть і розвяжіть шість довільних нерівностей:




Достатній:  



Високий:





01.12  Перетворення графіків функцій

На сьогодні ти повинен знати правила перетворення графіків функцій видів:
  •  y= k f(x)
  • y= - f(x) 
  • y= f(x) + b
  • y=f(x+a).
При необхідності, повтори теоретичний матеріал з відео:





2)  Практична частина.

  • СЕРЕДНІЙ РІВЕНЬ:     в підручнику на стор. 89 детально розглянуто приклад 1. 

Розбери побудову графіка заданої функції. Запиши розвязання і виконай пробудову в зошиті.

  • ДОСТАТНІЙ та ВИСОКИЙ РІВЕНЬ:  за зразком стор. 89 приклад 1. виконай завдання № 10,14   до кожного графіка записуй план побудови з детальним поясненням дій (дивись зразок пояснення приклад 1. стор 89)

Бажаю успіху.





30.11  Перетворення графіків функцій


1) Опрацюйте матеріал п.10 стор.85.

  • Запишіть правило побудови графіка функції   у = f(x) + b.  Виконай побудови рис. 10.1, 10.2, 10.3 та 10.4  в зошит.

  • Запишіть правило побудови графіка функції  у = f(x + а) .  Виконай побудови рис. 10.5, 10.6, 10.7   в зошит.
ПРАВИЛА НЕОБХІДНО ВИВЧИТИ НАПАМ'ЯТЬ!

2)  Практична частина:

Виконай № 10,9.  з поясненням.  


Бажаю успіху.
Будьте здорові!

20,10 

Системи лінійних нерівностей з однією змінною.


Сьогодні на уроці ви навчитесь застосовувати розвязування систем лінійних рівнянь з однією змінною для знаходження області визначення функції; навчитесь розвязувати нерівності з модулями.

Відео 1. Приклад запишіть у зошит. 

відео 2.




2) За зразком самостійно виконайте вправи № 6.27 та № 6

3) Прозвітуйте.





19.10

Системи лінійних нерівностей з однією змінною.

Сьогодні на уроці ви продовжите вчитись розвязувати системи лінійних нерівностей з однією змінною та навчитесь розвязувати подвійні нерівності.


1) При необхідності повторіть теоретичний матеріал теми стор 42 п.6.

2) Ознайомтесь з розв'язанням системи лінійних нерівностей з відео:


3) Подвійну нерівність розв'язуй так як у відео:

4)  Самостійно виконай завдання:

  • середній рівень № 6,15 та № 6,17;
  • достатній та високий: № 6,24 та № 6,30.
5) Прозвітуй.
Бажаю успіху!!!


26.05    Розв'язування задач






Прозвітуйте.


21.05  Підсумкова контрольна робота 

                                   Середній рівень

                    
1. Розв'яжіть нерівність  


2. У ящику є 30 пронумерованих від 1 до 30 жетонів. Яка ймовірність того, що номер навмання взятого жетона буде кратним числу 7?

3. . Чому дорівнює четвертий член геометричної прогресії, якщо її перший член b1=6, а знаменник q=-2.

4.     Розв'яжіть нерівність    
.
               
5. . Розв'яжіть  систему  нерівностей  

   
6.  (аn) – арифметична прогресія, а1 = -2, а3= 4.  Знайдіть різницю прогресії.
     
Достатній рівень навчальних досягнень

7. У кінотеатрі в кожному наступному ряді на 4 місця більше ніж у попередньому, а всього місць у залі – 640. Скільки рядів у кінотеатрі, якщо у першому ряді 10 місць.

8. Розв'яжіть систему рівнянь:  


Високий рівень навчальних досягнень

9. Знайти область визначення функції  

10.  Із двох сіл, відстань між якими 50 км, виїхали одночасно назустріч один одному два велосипедисти й зустрілися через 2 год. Знайдіть швидкість кожного велосипедиста, якщо один із них витратив на шлях між селами на 1 год 40 хв менше , ніж другий.

.

19.05    Числові послідовності


1)  Повторіть  пар.3 п.15 - п 19.

на стор. 196 зібраний головний матеріал теми.


2) Виконай вправи: 
  • Середній рівень: 1, 2
  • Достатній рівень: 1- 5
  • Високий: 1- 6.


Прозвітуй.

14,05    Розв'язування квадратних нерівностей та їх систем

1)  У відео розглянуто застосування алгоритму розв'язування квадратних нерівностей.







2)   Практична частина:

  • Середній рівень:  виконай впр. І

  • Достатній: вправа Іта ІІ;

  • Високий: І , ІІ, ІІІ.







Прозвітуй.

12,05        Перетворення графіків функці


1)  Згадайте правила перетворення графіків функцій за допомогою відео та підручника пар.2 п.9-10 (додатково стр 109-111).




2)

Виконайте вправи:  


  • Середній рівень:  впр № 83,  № 86;

  • Достатній та високий рівень:  впр № 85;  № 87 ; № 88 (1- 3).

Додатково № 88 (4,5)









Прозвітуй.
Бажаю успіху!

07,05     Системи лінійних нерівностей з однією змінною


1) Згадайте розвязання типових систем лінійних нерівностей з відео.





2)  Виконайте вправи:
  • середній рівень:  № 45 (1-4
  • достатній  та високий:   № 45 ( 1-4); № 48;  № 52
  • додатково :  № 47.









Прозвітуй.

Бажаю успіху!


05,05    Повторення вивченого матеріалу

Лінійні  нерівності з однією змінною


1) Повторіть теоретичний та практичний матеріал з відео:

2) Виконайт вправи по темі:


Середній:  № 24;

Достатній:   № 25;

Високий:  № 27; № 28




Прозвітуй.


Бажаю успіху!

30,04 

Контрольна робота "Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики".


Завдання 1- 5 - оберіть правильну відповідь;



Завдання 6 - 9:  Виконайте з поясненнями, формулами та обчисленнями:




То

28,04    Підготовка до контрольної роботи по темі " Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики"

1)

Виконай задачі тестового тренажера.

 Задачі записуй в зошиті з відповідними поясненнями, 

23,04   Розв'язування вправ


1) Нагадай міри центральніної тенденції вибірки: мода, медіана, середнє значення.

Мода - те з даних, яке зустрічається в вибирці найчастіше.

Медіана:  
якщо кількість даних непарна, то медіаною є те з даних, яке розміщене посередині впорядкованого ряду вибівки;

якщо кількість даних парна, то медіаною є середнє арифметичне двох чисел, що розташовані посередині впорядкованого ряду вибірки.


2) Наприклад: 

Знайдіть міри центральної тенденції вибірки:

6, 15, 6, 22, 14, 10, 6, 14, 13, 11.

 Впорядкована вибірка ( розташуємо дані числа у порядку зростання):

6, 6, 6, 10, 11, 13, 14, 14, 15, 22.

Мода:    Мо=6  (число зустрічається найчастіше);

Медіана:   Ме= ( 11+13): 2= 12.  ( так як кількість даних парна, то шукаємо середнє арифметичне двох чисел, що стоять ПОСЕРЕДИНІ ряду, це 11 і 13).


Середнє значення:  Хс=( 6*3+10+11+13+14*2+15+22) : 10 = 11,7


3)  Виконай задачі тестового тренажера.

 Задачі записуй в зошиті з відповідними поясненнями, формулами. При необхідності звертайся до відео попереднього уроку, матеріалу підручника, додаткових джерел.






4) Прозвітуйте. Пришли мені фото робіт та скриншот отриманої оцінки.


Бажаю успіху!21.04    Початкові відомості про статистику.  Способи подання даних та їх обробки
1) Прочитай п. 24 стор. 235.

2) Детально інформація  подана у відео:

Запишіть

  • означення  МОДИ, МЕДІАНИ та СЕРЕДНЬОГО ЗНАЧЕННЯ вибірки;
  • задачі, розв'язані у відео в зошит - слугуватимуть ЗРАЗКОМ.





3) За зразком з відео виконайте вправи:


  • Визначне середне значення і медіану вибірки     1, 3, 2, 4, 5, 2, 3, 4, 1, 6.

  • Учень 9 класу отримав за письмові роботи з алгебри оцінки 7, 8, 7, 9, 6.  Яку оцінку він має отримати  за наступну роботу, щоб середній бал за всі роботи дорівнював 8 ?



4) Прозвітуйте.

 Бажаю успіхів!

16.04  Розв'язування задач по темі "Ймовірність випадкової події"


1) Повтори розвязання задач на ймовірність по відео:

2) Розв'яжи задачі:

  • середній рівень: № 214 - № 217;
  • достатній № 214 - № 219;
  • високий: № 214 - № 221.




3) Прозвітуй.

14.04   Класичне означення ймовірності



 1)  Вивчи навчальний матеріал стор.224 п.23  та з відео

Під час перегдяду відео записуй 
  1. означення та формулу для знаходження ймовірності випадкової події.
  2. розглянуті задачі.




2) Виконай вправи:

№ 23.13;   № 23.16;    № 23.17.

3) Прозвітуй.



Дата 09.04    Випадкова подія. Частота та ймовірність випадкової події

1) Вивчи навчальний матеріал стор.216 п.22  та з відео

Під час перегдяду відео записуй 
  1. означення та формули для знаходження частоти випадкової події.
  2. розглянуті задачі.


2) виконай вправи:

№ 22,10;  

№ 22,14 ( замість сторінки з повісті "Інститутка" скористуйся текстом вправи № 22.8 та виконай завдання на знаходження ймовірності появи букв "н", "о", "я", "ю" у тексті вправи №22,8)

3) Прозвітуй.



Дата 07.04      Основні правила комбінаторики

1) Прочитай п.21 стор.212.  Запиши правила суми та доБутку.
2) Детальне пояснення матеріалу та зразки виконання вправ - в відео. 




3) Виконай вправи з підручника стор.214

  впр    № 21,3;    № 21,6;   № 21.10;    № 21.14;    

Додатково № 21.18;  № 21.20.

4) Прозвітуй.



Дата 26.03   Контрольна робота "Числові послідовності"

Виконай контрольну роботу

Варіант 1
Початковий і середній рівні навчальних досягнень
1.    Яка з наведених послідовностей є арифметичною прогресією?
А) 3; 6; 12; 24; ... Б) 7; 10; 12; 13; ...
В) –10; 0; 10; –10; ... Г) 20; 17; 14; 11; ...
2.    Яка з наведених послідовностей є геометричною прогресією?
А) 2; 4; 6; 8; ; Б) 20; 10; 5; 2,5; ...;
В) 13; 31; 13; 31; Г) 14; 31; 62; 124; ...
3.    Знайдіть 21-й член арифметичної прогресії (аn), якщо а4 =17, d= 4.
 А) 89; Б) 85; В) 104; Г) 90.
4.    Знайдіть знаменник геометричної прогресії (bn), якщо b1 =3, b6= 96.
А) 2; Б) 2; В) 3; Г) 2 або 2.
5.    Знайдіть суму перших шести членів арифметичної прогресії (аn), якщо а= 11, d=2,5.
А) 29; Б) 28,5; В) –30; Г) 31,5.
6.    Знайдіть суму перших чотирьох членів геометричної прогресії (bn), якщо b1=2, q= 3.
А) 40; Б) 80; В) 11; Г) 68.
Достатній рівень навчальних досягнень
7.    Знайдіть перший член арифметичної прогресії, якщо сума перших п’ятнадцяти членів цієї прогресії дорівнює 375, а різниця прогресії дорівнює 3.
8.    Послідовність (bn) – геометрична прогресія, b2=125, b4= 5. Знайдіть S5.

Високий рівень навчальних досягнень

9.    На вклад у розмірі 90000 грн. строком на 5 років банк нараховує 18% річних. Яка сума буде на рахунку в кінці строку, якщо нарахування відсотків здійснюється за схемою щопівроку?


Прозвітуй.

Оцінюватись буде контрольна робота, з подібними завданнями, яку ти виконаєш в класі після закінчення карантину.




Дата 24.03   Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок по темі "Числові послідовності"

1) Повтори теоретичний матеріал пар.3 стор151-185;
2) Головні означення та формули теми подані на стор.196 (перевір себе! чи знаєш ти їх);
3) При необхідності переглянь навчальні відео










4) Виконай завдання стор 194:  №3-№18 - Записуй повне розвязання з записом умови, формул та послідовних дій.
  • Середній рівень: №1-№8;
  • Достатній: №1-№14
  • Високий: №8-№18
5) Прозвітуй.



Дата 19.03   Розв'язування вправ по геометричній прогресії


1) Повтори вивчені поняття та формули п.18, п.19

2) Розв'яжи вправи

 Середній рівень: 





ДОСТАТНІЙ та ВИСОКИЙ рівні:









3) Прозвітуй про виконану роботу





Дата: 17.03   Формули суми перших n членів геометричної прогресії

1) Прочитайте п. 19 стор.185. Запишіть формулу суми перших n членів геометричної прогресії

2) Запишіть з зошит ПРИКЛАД розв'язування задачі стор.186 - це ЗРАЗОК!

3)Переглянь навчальне відео, зроби записи розв'язаних задач:



4) Виконай завдання з підручника стор.186
  • середній рівень: №19.2, №19.4.
  • достатній рівень: № 19.6; № 19.8.
  • високий рівень: №19.10; №19.14; №19.16
5) Прозвітуй про виконану роботу.




Дата: 12.03  Тема: Геометрична погресія, її властивості. Формула n-ого члена геометричної прогресії.

1.1) Переглянь відео - для учнів високого та достатнього рівнів навчальних досягнень



1.2) Відео з гумором- для середнього рівня та початкового ( 1- 6 бб)



2) з підручника стор.173 п.18  запиши в зошиті:
  •  означення геометричної прогресії;
  • формули для знаходження знаменника q;
  • формули п-ого члена геомметричної прогресії;
  • властивість геометричної прогресії.
3) Формування вмінь та навиків:
    з відео запиши розв'язання розглянутих задач.

4) Виконай вправи 
 №193 - №196 - середній рівень 
+ №197, №198 -достатній 
+ №200 - №203 -високий.



5) Перевір свої вміння, виконай  ОНЛАЙН -ТЕСТ


6) Прозвітуй про виконану роботу.

Немає коментарів:

Дописати коментар