Добрий день, дорогі діти. Бажаю вам легкого навчання.
Після виконання практичних завдань присилайте фото- звіт мені на вайбер 0673355233
Середній рівень- Розв'язані вправи з підручника, в тестах вказані правильні варіанти відповідей.
Достатній рівень- Опрацьовані всі навчальні відео та розв'язані вправи з підручника, в тестах- завдання розв'язані в зошиті.
Високий рівень - Опрацьовані всі відео; розв'язання вправ з підручника та завдань тестів є повним та розгорнутим.
27.04 Розв'язування вправ
Опрацюй навчальне відео
Виконайте номера 1039(1;2); 1041
Додатково 1045
25.04 Розв'язування системи двох лінійних рівнянь способом підстановки
Опрацюй навчальне відео
20.04 Графічний спосіб розв'язання системи двох лінійних рівнянь з двома змінними
За зразком завдань другого відео з попереднього уроку виконай номер 1010.
18.04 Система двох лінійних рівнянь з двома змінними. Графічний спосіб розв'язання систем двох лінійних рівнянь.
Опрацюйте два навчальних відео. Задачі за відео запишіть в зошиті.
13.04 Графік лінійного рівняння з двома змінними
Опрацюй навчальне відео, задачі та побудови з відео запиши в зошит
За зразком з відео самостійно виконай номер 982
11.04 Лінійне рівняння з двома змінними
1) Опрацюй навчальне відео, задачі з відео запиши в робочому зошиті.
2) виконай самостійно номера 960 і 963
06.04 Контрольна робота
Виконай контрольну роботу, всі завдання виконуй письмово.
04.04 Підготовка до контрольної роботи
Повтори розв'язування типових задач по темі. Опрацюй подані задачі
30.03 Розв'язування задач
Виконай номера 791; 793; 806.
При необхідності повтори попереднє відео
28.03 Розв'язування задач
1) Опрацюй завдання з відео, всі приклади записуй в зошит.
2) Самостійно виконай номер 785.
23.03 Лінійна функція, її графік та властивості
Опрацюй тему по відео, всі правила, властивості, вправи записуй в зошит.
За зразком з відео виконай номер 780 і 783.
21.03 Графік функції
Опрацюй тему по відео, всі задачі записуй в зошит.
Прочитай пар. 20 та
самостійно виконай номера 749
16.03 Розв'язання задач
На сьогодні ти маєш знати:
- Що таке функція;
- Яка змінна є залежною змінною, та її назву;
- Яка змінна є незалежною, та її назву;
- Що таке область визначення;
- Що таке область значень;
- Способи задання функції.
Після тесту виконай номер достатньо рівня 733
Додатково номер 739.
Бажаю успіхів та Перемоги!
14.03. Функція. Способи задання функції. Область визначення та область значень функції
Опрацюй навчальне відео, запиши в зошит всі означення та вивчи їх.
Запиши в зошит всі приклади з відео.
16,02 Підготовка до контрольної роботи
14,02 Розв'язування задач
ТЕСТ "Формули скороченого множення. Розкладання на множники
09,02 Застосування кількох способів розкладання многочленів на множники
24,11 Розкладання многочленів на множники
Сьогодні ти навчишся виконувати дію обернену до дії множення многочленів, а саме - розкладання многочлена на множники.
Почнемо зі способу ВИНЕСЕННЯ СПІЛЬНОГО МНОЖНИКА ЗА ДУЖКИ.
Опрацюй пар. 10 стор. 64. Розглянь приклади №1, №2, №3 стор. 65 - це зразки.
Більш доступно пояснено у навчальному відео. У відео розвязані завдання середнього рівня - №304, номери достатнього та високого рівнів - № 322 та № 323.
Запиши в зошит
- обов'язково - № 304 ; № 322
- додатково № 323
- № 303; № 305;
22,11 Розв'язування вправ по темі "Множення многочленів"
- навчишся множити білеше ніж два многочлена;
- навчишся множити многочлени, якщо перед дужками знак "-".
17.11 Множення многочленів
1) Сьогодні на уроці ви навчитеся множити многочлен на многочлен
Опрацюйте новий матеріал з навчального відео. Всі завдання з відео записуйте в зошит.
3) Надішли мені фотозвіт своєї роботи
13.10. Підготовка до контрольної роботи
Сьогодні повторимо теми:
- вирази зі змінними;
- доведення тотожностей;
- властивості степеня з натуральним показником;
- множення та піднесення до степеня одночленів.
З навчального відео повтори доведення тотожностей.
Приклади з відео записуй в робочий зошит
Розв'язування завдань різного рівня складності зі степенями повтори з навчального відео:
Приклади записуй в зошиті.
Практична частина
Немає коментарів:
Дописати коментар