7 кл.

                       

                     Повторення матеріалу за 7 клас


26.05  Розв'язування задач


ОНЛАЙН-ТЕСТУВАННЯ


Прозвітуйте.






21.05    Підсумкова  контрольна робота за 7 клас.


Виконай завдання:

  • Середній рівень: 1 - 6;

  • Достатній рівень:  1 - 8;

  • Високий рівень: 1 - 9.

1°. Чи є число 8 коренем рівняння:         

1)  х + 3 = 10;        2) 48 : х = 6?

2°. Виконайте дії:

 1) m5m4;               2) p7: p2.


3°.  Чи проходить графік рівняння х + у = 9 через точку:    

1)  K(10; –1);        2) F(5;6)?


4°.  Спростіть вираз:

1) (х – 4)(х + 4) – х(х – 5);       2) (с + 3)2 + (с – 7)(с + 1).



5°.  Розкладіть на множники:

1) 15 t5 25 t3x2;             2) 6a2 54 b2.



6°. Розв’яжіть рівняння 2(х – 5) – 4(х +3) = х – 43.


7. Побудуйте в одній системі координат графіки функцій    у = 2 – х    і у = – 2

 та   знайдіть координати точки їх перетину.



8. Розв’яжіть систему рівнянь:    



9••. З пункту А в пункт В вийшов пішохід. Через 1 годину назустріч йому з пункту  В виїхав велосипедист. Відстань між пунктами  дорівнює 51 км. Відомо, що швидкість велосипедиста на 13 км/год більша за швидкість пішохода. Знайдіть швидкість велосипедиста і швидкість пішохода, якщо до зустрічі пішохід був у дорозі 3 год.





Прозвітуй.

Бажаю успіху!







19.05     Розв'язування систем лінійних рівнянь різними способами



1) Повторіть матеріал по відео:








2)  Виконайте вправи:


  • Середній рівень:  Виконай вправу   І (1,2,3)

  • Достатній та високий: Виконай вправи І та ІІ

  • Додатково: Вправа ІІІ




Прозвітуй.


Бажаю успіху.








14,05        Розкладання многочленів на множники




1)  У першому відео показано
  •  розкладання на множники способом винесення спільного множника за дужки;
  • розвязування рівнянь;
  • задачі на подільність







У цьому відео розглянуто основні приклади розкладання на множники за допомогою формул скороченого множення:






2)  Практична частина:

  Завдання подібні до прикладів з відео.

  • Середній рівень: виконай завдання I (1- 7);

  • Достатній рівень: виконай завдання I і  II;

  • Високий рівень: завдання I, II, III.





Прозвітуй.

Бажаю успіху!







12,05               Формули скороченого множення

1)  Повторіть формулу квадрата двочлена та розв'язування типових завдань по темі:





2)  Формула різниці квадратів:



3)  Запишіть приклади з відео у зошит.


4)  Перевір себе:

Математична гра "Знайди пару".






Математична гра "Скачки".



Бажаю успіху!






07,05                               Цілі вирази



1)  Сьогодні повторимо
  •  властивості степеня з натуральним показником;
  • піднесення одночленів до степеня;
  • множення одночленів.

Навчальне відео з матеріалом по темі:









2) Завдання онлайн- тесту  виконуй ПИСЬМОВО в зошиті.

Перед виконанням уважно прочитай інструкцію до тесту.



Прозвітуй.

Бажаю успіху!






05,05    Контрольна робота "Лінійні рівняння та їх системи"


Завдання 1-8 по 1 балу

Завдання 9 - 3 бала


1. Які з пар чисел є розв’язком рівняння з двома змінними    2х - 3у = 18?
           а) х= 0; у= - 6 ;             б) х= - 9; у= 0  ;          в) х= - 1; у= 3.


2. Розвяжіть систему рівнянь   х + у = 7
                                                      х -  у = 3
          
3. Чи проходить графік рівняння  3х – 5у = 21 через точку   А(2; -3);   В(8; 1)?

4. Розв’яжіть систему рівнянь графічно          3х - у = 5
                                                                             х + 4у= 6
                                                               .

5. Виразіть із рівняння   5х + 6у = 3  х через  у і  знайдіть два які-небудь розв’язки цього  рівняння.


6. Складіть систему лінійних рівнянь з двома змінними, розв’язком якої є пара   х= 5, у= 1.


7. Розв’яжіть систему рівнянь  способом підстановки:                х + 4у = -6
                                                                                                            3х - у = 8   


8. Розв’яжіть систему рівнянь способом  додавання:           7х + 3у = 43
                                                                                                    4х - 3у = 67

9. Розв’яжіть задачу складанням  системи лінійних рівнянь із 2 змінними.

 З двох міст, відстань між якими 52 км, одночасно вирушили назустріч один одному два 

велосипедисти і зустрілися через 2 год. Знайдіть швидкість кожного велосипедиста, якщо 

відомо, що другий велосипедист проїжджає за 3 год на 18 км більше, ніж перший проїжджає

 за 2 години.




Бажаю успіху!







30,04   Підготовка до контрольної роботи по темі "Лінійні рівняння та їх системи"


Тест - тренажер допоможе тобі згадати основні поняття теми та способи розв'язування систем лінійних рівнянь.

 Завдання виконуй у зошиті

Правильне розвязання завдань тесту відповідає оцінці 9 балів








Задача ( Високий рівень)

За 5 кг цукерок і 4 кг печива заплатили 310 грн. Скільки коштує 1 кг цукерок і скільки 1 кг печива, якщо 3 кг цукерок дорожчі за 2 кг печива на 76 грн?

  

ДОДАТКОВО (задачі на розчин)

Скільки грамів 4-відсоткового і скільки грамів 10-відсоткового розчинів солі треба взяти, щоб отримати 180 г  6-відсоткового розчину?


Прозвітуй.

Бажаю успіху!








28,04  Розв'язування задач

1) При необхідності, повтори розв'язування текстових задач за допомогою систем лінійних рівнянь - переглянь відео попередніх уроків.

2) Виконай вправи:

№ 1094;   № 1106

Додатково: №1110.





23.04  Розв'язування задач на рух за допомогою систем лінійних рівнянь


1)  У відео розглянуті типові задачі.

ЗАДАЧА № 3 - Задача на рух. Розгляньте уважно кожний крок розв'язання. Оформіть у зошит - це зразок.



2)  Виконай вправи:

№ 1089;    №  1129; 

Додатково:   № 1090.


3) Прозвітуй.


Бажаю успіху!





21.04    Системи лінійних рівнянь як математичні моделі текстових задач


1) Прочитай пар.30 стор. 211, детально розбери Приклад 1;

2) Вивчи алгоритм дій при розвязуванні задач за допомогою систем - стор. 212;

3) За зразком Приклада 1 розв'яжи задачі:

  • середній рівень: № 1085;
  • достатній та високий:
Задача 1:

За 12 зошитів і 8 олівців заплатили 52 грн. Скільки коштує зошит і скільки - олівець, якщо 7 зошитів дорожчі за 4 олівці на 13 грн ?


Задача 2: 

За 2 футбольних  і 4 волейбольних м'ячі заплатили 2000 грн. Після того як футбольний м'яч подешевшав на 20 %, а волейбольний подорожчав на 10 %, то за один футбольний і один волейбольний м'ячі заплатили 650 грн. Якою була початкова ціна кожного м'ча?

4) Прозвітуй.

Бажаю успіху!





16.04    Розвязування задач 


1)  Повторіть розвязання систем рівнянь за прикладами 1 та 2 на стор. 206, 207  підручника.


На стор. 208 розвязана система з детальним покроковим поясненням. Я записала вам зразок запису.


ЗРАЗОК ЗАПИСУ У ЗОШИТІ





2)  Виконайте вправи. В зошит записуйте за поданим ЗРАЗКОМ.


  • середній рівень: № 1, 2, 3, 4, 5
  • достатній та високий: № 1 - 7.





3) Прозвітуй.




14.04    Спосіб додавання 

1)  В пар. 29 стор.206 підручника розглянуто ще один спосіб розвязування систем двох рівнянь. Уважно розбери приклад 1, приклад 2 .

2) Переглянь навчальне відео:





3) Виконай вправи:
  • Середній рівень: № 1061; № !063:
  • Достатній та високий: № 1065; № 1073.
4) Прозвітуй





Дата 09.04  Спосіб підстановки

1) З навчального відео ви навчитесь розв'язувати системи рівнянь способом підстановки.

Записуйте в зошит всі вправи з відео - вони слугуватимуть вам зразком.






2) Опрацюй  пар 28, тут подане детальне розв'язання вправ по темі.

3) Самостійно виконай вправи:
  • середній рівень № 1033;
  • достатній: № 1035;
  • високий: №1035 та № 1045.
4) Прозвітуй.


Дата 07.04   Розв'язування задач за темою "Графічний спосіб розвязання систем рівнянь"

1) З навчального відео повтори як розв'язують системи рівнянь графічним способом.




2) Дай усно відповіді на питання:
  • в якому випадку система має один розв'язок?
  • коли система рівнянь розвязків не має?
  • коли система рівнянь має безліч розвязків?
3)  За зразками вправ, виконаних у відео, розв'яжи системи рівнянь стор. 198
  • середній рівень: впр №1007; №1008;
  • достатній та високий: №1014; №1022.
4) Прозвітуй.

         


Дата 26.03   Тема: Система двох лінійних рівнянь з двома змінними. Графічний спосіб розв'язання систем

1) Опрацюй пар.27; Вивчи, що називають системою двох рівнянь, розв'язком систем рівнянь та алгоритм графічного способу розв'язання систем рівнянь;
2) Дай усні відповіді на контр.запитання стор 197;
3) Подивись навчальне відео та запиши розв'язання, розглянутих  текстових задач у зошиті








4) Виконай №1006 і №1010
5) Прозвітуй.


Дата 24.03   Тема: Графік лінійного рівняння з двома змінними

1) Опрацюй пар.26  Вивчи означення та правила;
2) Дай усні відповіді на контр.запитання стор 191;
3) Подивись навчальне відео та запиши розв'язання, розглянутих  текстових задач у зошиті



4) Виконай вправи з підручника:
  • Середній рівень:№975; №982
  • Достатній та високий: №982; №987; №991(2)
  • Додатково: №995; №996
5) Прозвітуй.



Дата 19.03   Тема: Лінійне рівняння з двома змінними 

1) Опрацюй пар.25  Вивчи означення та правила
2) Подивись навчальне відео та запиши розв'язання, розглянутих  текстових задач у зошиті



3) Розв'яжи вправи з підручника
  • Середній рівень:№954; №958
  • Достатній та високий №961; №965
  • Додатково №969
4) Прозвітуй



Дата 17.03   Тема: Розвязування задач за допомогою лінійних рівнянь

1) Опрацюй пар 24, стор. 176. Запиши АЛГОРИТМ розв'язання задач за допомогою рівняння

2) Подивись навчальне відео та запиши розв'язання, розглянутих  текстових задач у зошиті




3) Виконай задачі з підручника стор. 179
  • середній рівень: № 903; №905
  • достатній рівень: №914; №918
  • високий рівень: №920; № 926
  • Додатково: № 932; №938
4)  Прозвітуй про виконану роботу.

Дата: 12.03    Тема: Лінійне рівняння з однією змінною.      Розв'язування лінійних рівнянь

1) Опрацюй пар.23 стор.169;  
    
2) Дай усні відповіді на контрольні запитання до параграфу, виконай усно впр. 848, впр.849

3) Сформуй вміння розв'язувати лінійні рівняння, розібравшись з рівняннями прикладів 1 та прикладів 2 на стор.170-171. Запиши розв'язання у зошит. Це є ЗРАЗОК.

4) За зразком виконай самостійно:
  • середній рівень: впр №852; №856;
  • достатній рівень: впр№ 867; №879;
  • високий рівень: впр№ 877; №881
  • додатково №884; ;886
 5) Для перевірки якості отриманих знань та вмінь пройди ОНЛАЙН-ТЕСТ


6) Прозвітуй про виконану роботу.

Немає коментарів:

Дописати коментар