Повторення матеріалу за 7 клас
21.05 Підсумкова контрольна робота за 7 клас.
Виконай завдання:
- Середній рівень: 1 - 6;
- Достатній рівень: 1 - 8;
- Високий рівень: 1 - 9.
1°. Чи є число 8 коренем рівняння:
1) х + 3 = 10; 2) 48 : х = 6?
2°. Виконайте дії:
1) m5m4; 2) p7: p2.
3°. Чи проходить
графік рівняння х + у = 9 через точку:
1) K(10; –1); 2) F(5;6)?
4°. Спростіть
вираз:
1) (х – 4)(х + 4) – х(х
– 5); 2) (с + 3)2 + (с –
7)(с + 1).
5°. Розкладіть на
множники:
1) 15 t5 – 25 t3x2; 2) 6a2 – 54 b2.
6°. Розв’яжіть рівняння 2(х – 5) – 4(х +3) = х – 43.
7•. Побудуйте в одній системі координат графіки функцій у = 2 – х і у = – 2
та знайдіть
координати точки їх перетину.
8•. Розв’яжіть систему рівнянь:
9••. З пункту А
в пункт В вийшов пішохід. Через 1
годину назустріч йому з пункту В виїхав велосипедист. Відстань між
пунктами дорівнює 51 км . Відомо, що швидкість
велосипедиста на 13 км/год
більша за швидкість пішохода. Знайдіть швидкість велосипедиста і швидкість
пішохода, якщо до зустрічі пішохід був у дорозі 3 год.
Прозвітуй.
Бажаю успіху!
19.05 Розв'язування систем лінійних рівнянь різними способами
1) Повторіть матеріал по відео:
2) Виконайте вправи:
- Середній рівень: Виконай вправу І (1,2,3)
- Достатній та високий: Виконай вправи І та ІІ
- Додатково: Вправа ІІІ
Прозвітуй.
Бажаю успіху.
14,05 Розкладання многочленів на множники
1) У першому відео показано
- розкладання на множники способом винесення спільного множника за дужки;
- розвязування рівнянь;
- задачі на подільність
У цьому відео розглянуто основні приклади розкладання на множники за допомогою формул скороченого множення:
2) Практична частина:
Завдання подібні до прикладів з відео.
Завдання подібні до прикладів з відео.
- Середній рівень: виконай завдання I (1- 7);
- Достатній рівень: виконай завдання I і II;
- Високий рівень: завдання I, II, III.
Прозвітуй.
Бажаю успіху!
12,05 Формули скороченого множення
1) Повторіть формулу квадрата двочлена та розв'язування типових завдань по темі:
2) Формула різниці квадратів:
3) Запишіть приклади з відео у зошит.
4) Перевір себе:
Математична гра "Знайди пару".
4) Перевір себе:
Математична гра "Знайди пару".
Математична гра "Скачки".
Бажаю успіху!
07,05 Цілі вирази
1) Сьогодні повторимо
- властивості степеня з натуральним показником;
- піднесення одночленів до степеня;
- множення одночленів.
Навчальне відео з матеріалом по темі:
2) Завдання онлайн- тесту виконуй ПИСЬМОВО в зошиті.
Перед виконанням уважно прочитай інструкцію до тесту.
Перед виконанням уважно прочитай інструкцію до тесту.
Прозвітуй.
Бажаю успіху!
05,05 Контрольна робота "Лінійні рівняння та їх системи"
Завдання 1-8 по 1 балу
Завдання 9 - 3 бала
1. Які з пар чисел є розв’язком
рівняння з двома змінними 2х -
3у = 18?
а) х= 0; у= - 6 ; б) х= -
9; у= 0 ; в) х= -
1; у= 3.
2. Розв’яжіть систему рівнянь х + у = 7
х - у = 3
3. Чи проходить графік
рівняння 3х – 5у = 21 через точку А(2;
-3); В(8; 1)?
4. Розв’яжіть систему рівнянь
графічно 3х - у = 5
х + 4у= 6
.
5. Виразіть із рівняння 5х + 6у = 3 х через у і знайдіть два які-небудь розв’язки цього рівняння.
6.
Складіть систему лінійних рівнянь з двома змінними, розв’язком якої є пара х= 5, у=
1.
7. Розв’яжіть
систему рівнянь способом
підстановки: х + 4у = -6
3х - у = 8
8. Розв’яжіть
систему рівнянь способом додавання: 7х + 3у = 43
9. Розв’яжіть задачу складанням системи лінійних рівнянь із 2 змінними.
З двох міст, відстань між якими 52 км , одночасно вирушили
назустріч один одному два
велосипедисти і зустрілися через 2 год. Знайдіть
швидкість кожного велосипедиста, якщо
відомо, що другий велосипедист проїжджає
за 3 год на 18 км
більше, ніж перший проїжджає
за 2 години.
Бажаю успіху!
30,04 Підготовка до контрольної роботи по темі "Лінійні рівняння та їх системи"
Тест - тренажер допоможе тобі згадати основні поняття теми та способи розв'язування систем лінійних рівнянь.
Завдання виконуй у зошиті
Правильне розвязання завдань тесту відповідає оцінці 9 балів
Завдання виконуй у зошиті
Правильне розвязання завдань тесту відповідає оцінці 9 балів
Задача ( Високий рівень)
За 5 кг цукерок і 4 кг печива заплатили 310 грн. Скільки коштує 1 кг цукерок і скільки 1 кг печива, якщо 3 кг цукерок дорожчі за 2 кг печива на 76 грн?
ДОДАТКОВО (задачі на розчин)
Скільки грамів 4-відсоткового і скільки грамів 10-відсоткового розчинів солі треба взяти, щоб отримати 180 г 6-відсоткового розчину?
Прозвітуй.
Бажаю успіху!
28,04 Розв'язування задач
1) При необхідності, повтори розв'язування текстових задач за допомогою систем лінійних рівнянь - переглянь відео попередніх уроків.
2) Виконай вправи:
№ 1094; № 1106
Додатково: №1110.
23.04 Розв'язування задач на рух за допомогою систем лінійних рівнянь
1) У відео розглянуті типові задачі.
ЗАДАЧА № 3 - Задача на рух. Розгляньте уважно кожний крок розв'язання. Оформіть у зошит - це зразок.
2) Виконай вправи:
№ 1089; № 1129;
Додатково: № 1090.
3) Прозвітуй.
Бажаю успіху!
21.04 Системи лінійних рівнянь як математичні моделі текстових задач
1) Прочитай пар.30 стор. 211, детально розбери Приклад 1;
2) Вивчи алгоритм дій при розвязуванні задач за допомогою систем - стор. 212;
3) За зразком Приклада 1 розв'яжи задачі:
- середній рівень: № 1085;
- достатній та високий:
Задача 1:
За 12 зошитів і 8 олівців заплатили 52 грн. Скільки коштує зошит і скільки - олівець, якщо 7 зошитів дорожчі за 4 олівці на 13 грн ?
Задача 2:
За 2 футбольних і 4 волейбольних м'ячі заплатили 2000 грн. Після того як футбольний м'яч подешевшав на 20 %, а волейбольний подорожчав на 10 %, то за один футбольний і один волейбольний м'ячі заплатили 650 грн. Якою була початкова ціна кожного м'ча?
4) Прозвітуй.
Бажаю успіху!
16.04 Розвязування задач
1) Повторіть розвязання систем рівнянь за прикладами 1 та 2 на стор. 206, 207 підручника.
На стор. 208 розвязана система з детальним покроковим поясненням. Я записала вам зразок запису.
ЗРАЗОК ЗАПИСУ У ЗОШИТІ
На стор. 208 розвязана система з детальним покроковим поясненням. Я записала вам зразок запису.
ЗРАЗОК ЗАПИСУ У ЗОШИТІ
2) Виконайте вправи. В зошит записуйте за поданим ЗРАЗКОМ.
- середній рівень: № 1, 2, 3, 4, 5
- достатній та високий: № 1 - 7.
3) Прозвітуй.
14.04 Спосіб додавання
1) В пар. 29 стор.206 підручника розглянуто ще один спосіб розвязування систем двох рівнянь. Уважно розбери приклад 1, приклад 2 .
2) Переглянь навчальне відео:
3) Виконай вправи:
- Середній рівень: № 1061; № !063:
- Достатній та високий: № 1065; № 1073.
4) Прозвітуй
Дата 09.04 Спосіб підстановки
1) З навчального відео ви навчитесь розв'язувати системи рівнянь способом підстановки.
Записуйте в зошит всі вправи з відео - вони слугуватимуть вам зразком.
2) Опрацюй пар 28, тут подане детальне розв'язання вправ по темі.
3) Самостійно виконай вправи:
- середній рівень № 1033;
- достатній: № 1035;
- високий: №1035 та № 1045.
4) Прозвітуй.
Дата 07.04 Розв'язування задач за темою "Графічний спосіб розвязання систем рівнянь"
1) З навчального відео повтори як розв'язують системи рівнянь графічним способом.
2) Дай усно відповіді на питання:
- в якому випадку система має один розв'язок?
- коли система рівнянь розвязків не має?
- коли система рівнянь має безліч розвязків?
3) За зразками вправ, виконаних у відео, розв'яжи системи рівнянь стор. 198
- середній рівень: впр №1007; №1008;
- достатній та високий: №1014; №1022.
4) Прозвітуй.
Дата 26.03 Тема: Система двох лінійних рівнянь з двома змінними. Графічний спосіб розв'язання систем
1) Опрацюй пар.27; Вивчи, що називають системою двох рівнянь, розв'язком систем рівнянь та алгоритм графічного способу розв'язання систем рівнянь;
2) Дай усні відповіді на контр.запитання стор 197;
3) Подивись навчальне відео та запиши розв'язання, розглянутих текстових задач у зошиті
2) Дай усні відповіді на контр.запитання стор 197;
3) Подивись навчальне відео та запиши розв'язання, розглянутих текстових задач у зошиті
4) Виконай №1006 і №1010
5) Прозвітуй.
Дата 24.03 Тема: Графік лінійного рівняння з двома змінними
1) Опрацюй пар.26 Вивчи означення та правила;
2) Дай усні відповіді на контр.запитання стор 191;
3) Подивись навчальне відео та запиши розв'язання, розглянутих текстових задач у зошиті
2) Дай усні відповіді на контр.запитання стор 191;
3) Подивись навчальне відео та запиши розв'язання, розглянутих текстових задач у зошиті
4) Виконай вправи з підручника:
- Середній рівень:№975; №982
- Достатній та високий: №982; №987; №991(2)
- Додатково: №995; №996
5) Прозвітуй.
Дата 19.03 Тема: Лінійне рівняння з двома змінними
1) Опрацюй пар.25 Вивчи означення та правила
2) Подивись навчальне відео та запиши розв'язання, розглянутих текстових задач у зошиті
2) Подивись навчальне відео та запиши розв'язання, розглянутих текстових задач у зошиті
3) Розв'яжи вправи з підручника
- Середній рівень:№954; №958
- Достатній та високий №961; №965
- Додатково №969
4) Прозвітуй
Дата 17.03 Тема: Розвязування задач за допомогою лінійних рівнянь
1) Опрацюй пар 24, стор. 176. Запиши АЛГОРИТМ розв'язання задач за допомогою рівняння
2) Подивись навчальне відео та запиши розв'язання, розглянутих текстових задач у зошиті
3) Виконай задачі з підручника стор. 179
- середній рівень: № 903; №905
- достатній рівень: №914; №918
- високий рівень: №920; № 926
- Додатково: № 932; №938
4) Прозвітуй про виконану роботу.
Дата: 12.03 Тема: Лінійне рівняння з однією змінною. Розв'язування лінійних рівнянь
1) Опрацюй пар.23 стор.169;
2) Дай усні відповіді на контрольні запитання до параграфу, виконай усно впр. 848, впр.849
3) Сформуй вміння розв'язувати лінійні рівняння, розібравшись з рівняннями прикладів 1 та прикладів 2 на стор.170-171. Запиши розв'язання у зошит. Це є ЗРАЗОК.
4) За зразком виконай самостійно:
- середній рівень: впр №852; №856;
- достатній рівень: впр№ 867; №879;
- високий рівень: впр№ 877; №881
- додатково №884; ;886
5) Для перевірки якості отриманих знань та вмінь пройди ОНЛАЙН-ТЕСТ
6) Прозвітуй про виконану роботу.





Немає коментарів:
Дописати коментар